Toyota Corolla Cross 2021 Toyota Corolla Cross 2021

Toyota Corolla Cross 2021

от $36.100
Где купить?

Toyota Corolla Cross: кросовер-універсал - що на вигляд, що по суті

Рассказать друзьям:

Автомобіль Toyota Corolla Cross - безперечно, одна з найважливіших новинок початку 2023 року на ринку України. Але чому? У чому сильні сторони цього кросовера та у чому його слабкості? Що чекає на новинку в Україні? Розберімо автомобіль Toyota Corolla Cross у повноформатному огляді - я розповім усі ключові деталі, які важливо знати про новинку.

Позиціювання моделі Toyota Corolla Cross

Що таке Toyota Corolla Cross? Це саме те, що випливає із назви автомобіля: перед нами кросовер, побудований на основі популярної моделі Toyota Corolla. У гамі компанії Toyota новинка розташована ідеально точно між моделями Toyota RAV4 і Toyota Yaris Cross. Так, тут давно «мешкає» кросовер Toyota C-HR. Але він робить ставку на яскравий дизайн та молодіжний характер. А ось новинка Toyota Corolla Cross має традиційний стиль та акцентує на практичності.

Як їде кросовер Toyota Corolla Cross

З погляду поведінки силового агрегату - все добре, що вже стало традицією для гібридів Toyota. Старт на електромоторі, непомітне включення бензинового двигуна (його можна впізнати тільки за звуком, але немає ніяких ривків), активно прискорення та чітке слідування за педаллю акселератора - тут немає ніяких «еко»-затримок. Гібридна система, напевно, перераховує мільйон разів на секунду логіку включення моторів, індикатор на панелі приладів танцює власний танець на три «Па» під назвою «ECO-POWER-CHARGE». Але результат один - хороший «підхоплення» що у місті, що під час руху на трасових швидкостях, інтенсивне та нерозривно-лінійне прискорення.

Автомобіль-гонщик? Кермо однозначно відповідає «ні». Нейтральне середнє зусилля, така сама середня гострота: кермо робить 2,7-2,8 оберту від упору до упору. А ще тут мало зворотного зв’язку, зате є крени кузова та часом бажання вислизнути «носом» назовні. Однак як тільки автомобіль став на віраж з певною крутизною, то незалежні підвіски поводяться добре й утримують кузов на наміченій дузі, навіть якщо під колесами трапляються нерівності.

Та й загалом підвіска дозволяє майже не звертати уваги на ями: хороша енергоємність, непоганий комфорт. Коли в салоні одна людина, то часом помітна невелика жорсткість на дрібницях; проте зі зростанням навантаження це відходить - залишається лише відчуття суцільної м'якості.

Ще б зробити такий акцент на звуковому комфорті. Ось коли їздиш у місті, то частину часу працює електромотор, високих швидкостей немає, а дороги в основному чисті. Але при прискореннях буває, в салон прориває звук роботи бензинового двигуна; адже він запускається й відразу виходить оберти явно вище холостого ходу. Потім на поганих розбитих дорогах або під час руху по «снігової каші» додається відчутний шелест у колісних арках.

Зрештою, при високих трасових швидкостях прорізаються аеродинамічні шуми. Зрештою, ось ми починали з того, що автомобіль у місті начебто тихий. Але коли сходиться багато джерел шуму, то тиші вже бракує. При тому, що ці джерела шуму можуть виявлятися як самі окремо, так і в різних комбінаціях - тут уже не вгадаєш.

Зовні кросовер Toyota Corolla Cross швидше нагадує універсал. Ось як має їхати «універсал Toyota»? Нейтрально по керму, але з добрим комфортом? Так і їде. З явних плюсів - гібрид та непогана динаміка розгону: до «сотні» за 8,1-8,2 секунди на зимових колесах; я думаю, влітку буде гарантований «виїзд» із восьми секунд. А ще, відповідаючи своєму імені Cross, тут використана досить м’яка та енергомістка підвіска: можна мчати розбитими дорогами. Але на бездоріжжі слід з’їжджати акуратно: кліренс на рівні 160 мм, довгий «ніс», тільки передній привод, немає спеціального режиму руху - лише звичні «ECO/NORMAL/POWER», які впливають на поведінку гібрида

Погляньмо в салон - побачимо знайомий дизайн Toyota Corolla: ось звичні контури передньої панелі, ось відоме кермо з приємним покриттям, ось звичний блок «клімату» та розтягнуті по горизонталі дефлектори вентиляції. Але придивіться уважніше - одразу знайдете відмінності!

По-перше, величезний 10,5-дюймовий сенсорний дисплей, що підіймається над центральною консоллю. По-друге, сама центральна консоль також трохи змінилася: вона складається з двох вертикальних колон, між якими розташована ніша з бездротовою зарядкою, а також кнопки керування підігрівами сидінь і керма. По-третє, ще один великий дисплей (тепер уже 12,3-дюймовий) використаний як повністю цифрова панель приладів. Детально про ці дисплеї розповім нижче, а поки що перше враження - вони чудово пожвавлюють салон Toyota Corolla Cross та надають відчуття «сучасності».

Звичайно, головні відмінності позаду: адже перед нами не седан, а кросовер! Який так схожий на універсал - своїм витягнутим по горизонталі дахом, своїм загальним профілем кузова. Ось звідки «легкова» посадка: ззаду сидиш без запасу над головою (що властиво високим кросоверам), та й для колін місця небагато. Хоча загалом - плюс-мінус достатньо.

Тим більш, творці постаралися додати комфорту та зручностей пасажирам: можна регулювати кут нахилу спинки заднього сидіння, є підлокітник та дефлектори вентиляції. У багажнику схожа картина: достатній об'єм, нехай і без надмірностей, приємна увага до дрібниць - гачки та ніші, електропривод кришки.

Скажімо так: взагалі інтер'єр Toyota Corolla «не напружує», а тут він ще й отримав кілька цікавих деталей, які виділяють Cross: сучасні дисплеї, змінена центральна консоль. На другому ряді сидінь запас місця без надмірностей, але у принципі достатній; зате багато приємних дрібниць, які гарантують комфорт у дорозі. Багажник пропонує 390 літрів об'єму, запаску-«докатку», ніші для дрібниць та гачки для сумок, електропривод кришки. Пластикова обшивка означає, що речі будуть гуркотіти; зате жорсткий пластик легко чистити.

Чи є інновації в автомобілі Toyota Corolla Cross

Отже, перед нами кросовер на основі Toyota Corolla. Беремо знайому платформу TNGA GA-C та повністю незалежні підвіски спереду/ззаду, ставимо гібрид на основі 4-циліндрового бензинового мотора, додаємо електромеханічний варіатор e-CVT та передній привод. Начебто все звично - а тепер дивіться на «фокус імені Toyota Corolla Cross».

Наприклад, гібрид тут п'ятого покоління і побудований на основі 2-літрового двигуна M20A-FXS (ступінь стиснення 14,0:1, зміна фаз газорозподілу Dual VVT-i). У даному гібриді використовується акумулятор типу Li-Ion, знижено втрати в електросистемі, на 8% підвищено загальну потужність - тепер 197 к.с.

Слід зазначити, що бензиновий двигун розвиває потужність 152 к.с. і 188 Нм крутного моменту. Своєю чергою, електромотор видає 112 л і 206 Нм крутного моменту. Однак безпосередньо ці показники складати не можна, оскільки зазвичай бензиновий двигун та електромотор працюють у різних режимах. Тому є й третє значення - загальна потужність гібридної системи: вищезгадані 197 к.с.

Але ж це ще не все! У світі існують версії Toyota Corolla Cross з переднім або повним приводом, з моторами об’ємом 1,8 або 2,0 літра (звичайні або гібридні), зі спрощеною задньою підвіскою на основі поперечної балки, з фірмовим CVT-варіатором Direct Shift, навіть існує «підігріта» версія GR Sport. Кожен ринок отримує свою версію моделі Toyota Corolla Cross - і ось для України поки що призначено саме такий варіант: найпотужніший у гамі 2-літровий гібрид, незалежні підвіски «по колу», але лише передній привод.

Відштовхуємось від відомого компонування седана Toyota Corolla: платформа TNGA GA-C, поперечна вставлення 4-циліндрового бензинового мотора, передній привод та повністю незалежні підвіски, тяговий акумулятор під заднім диваном. А тепер додаємо особливості моделі Toyota Corolla Cross: гібридна система побудована на основі 2-літрового двигуна, тяговий акумулятор типу Li-Ion (раніше на гібридах Toyota переважно використовувався NiMH), перенесення штатного звичайного автомобільного акумулятора в багажник.

Що ще принесла нового модель Toyota Corolla Cross, то це дисплеї в салоні. Так, відтепер панель приладів - суцільний 12,3-дюймовий монітор з красивою і приємною графікою. Вся картинка побудована на основі двох круглих індикаторів, усередині яких можна змінювати вікна з додатковою інформацією (робота гібрида, дані бортового комп’ютера, обрана музика). Плюс невелике віконце між ними - швидкість руху, робота «круїзу», контроль рядності, різні налаштування.

Центральний сенсорний дисплей має 10,5-дюймову діагональ, а меню нагадує систему мультимедіа нового Lexus NX: кілька вкладок, які по черзі відкриваються. Також варто відзначити підтримку Apple CarPlay Android Auto, плавність роботи інтерфейсу, можливість налаштування профілів користувача.

Відмінні дисплеї: багато функцій, приємна картинка, працюють без «гальм». Сподіваються, що цифрова панель приладів та нова система мультимедіа згодом прийдуть на інші автомобілі Toyota!

Споживання палива Toyota Corolla Cross та утримання автомобіля

Міська витрата палива в середньому знаходилась біля позначки 5,5 л на 100 км шляху. Також зауважу, що мій мінімум був 4,5 л на 100 км, а максимум трохи перевищував 6 л на 100 км у місті. На трасі за швидкості 80-90 км/год автомобіль споживав 4,5-5 л на 100 км, за швидкості 110-120 км/год - близько 6,5 л на 100 км шляху.

Загальна гарантія на автомобіль складає три роки або 100 тис. км пробігу. Гарантія на компоненти гібридної системи складає 5 років. Також діє програма продовженої гарантії: за особливих умов - така гарантія може досягати десяти років.

Сервісне обслуговування необхідно проводити кожні 15 тис. км або щорічно. Мінімальна вартість ТО складає 4-4,8 тис. грн: обсяг (і вартість ТО) чергуються кожні 15/30 тис. км.

Під час циклу краш-тестів Euro NCAP, автомобіль Toyota Corolla Cross отримав максимальну 5-зіркову оцінку. Однак є кілька зауважень: слабкий захист грудної частини водія при фронтальному зіткненні з частковим перекриттям, захист голови при можливому боковому ударі об голову сусіда. В іншому - все на високому рівні: гарний захист дорослих людей при фронтальних та бічних ударах, високий рівень безпеки для дітей, спрацювання систем допомоги водію.

У результаті: кросовер Toyota Corolla Cross стане популярним в Україні?

Звичайно, а ви ще в цьому сумніваєтеся?! Адже новинка реалізує формулу «Toyota + гібрид + кросовер», яка завжди була синонімом успіху та хороших продажів.

Так, тут мало емоцій (і чимало ціни), але багато моделей Toyota такі. Й все одно є успішними на ринку чи навіть бестселерами свого класу. Думаю, що подібна доля чекає також і на автомобіль Toyota Corolla Cross - нехай він не стане абсолютним бестселером, але явно покаже хороші продажі у своєму класі.

Плюси:

  • Потужний та економічний гібрид
  • Хороше оснащення, багато сучасних систем
  • Комфорт та енергомісткість підвіски

Мінуси:

  • Висока ціна, навіть «база» недешева (але дивіться на обладнання)
  • Немає версій з іншими двигунами, немає повного приводу

Источник: ITC.ua
  • Тест-драйв Toyota Corolla: Toyota Corolla Cross. Стара назва у новому формфакторі Toyota Corolla Cross. Стара назва у новому формфакторі

    Corolla Cross припаде до смаку тим, для кого C-HR аж надто авангардний та недостатньо місткий, а на RAV4 у хорошій комплектації не вистачає грошей. ...
    АвтоСвіт

  • Тест-драйв Toyota Corolla: Новый Toyota RAV4? Нет: Corolla Cross! Новый Toyota RAV4? Нет: Corolla Cross!

    Этой осенью на ключевых мировых рынках стартуют продажи нового тойотовского кроссовера, который займет место на ступень ниже RAV4, но при этом автомобиль вышел крупнее и практичнее, чем миниатюрный C-HR. ...
    Дром