
Отзыв о Toyota Corolla 2022 года

Информация от владельца
Оценка авто
Перед тим мав Subaru forester 2.5T. Mazda 6. Honda crv 2.0 ці авто всі купляв новими. Зараз ще маю nissan leaf 30kw.
Перед покупкою дивився на шкода Карок 1.4т. (проїхавшись на ньому зрозумів що машина класна хіба для тих хто пересідає після жигуля).і інші вар..
Після Хонди ЦРВ трохи малий багажник. Тойота КРОС мякша за нісан ліф.
Не можу привикнути закривати задню кришку багажника.
Розхід залежить від температури на вулиці, я вказав розхід при температурі +1 до +10 градусів. Якщо на вулиці мороз то розхід піднімається.
Плюсы и минусы автомобиля
1. Економна машина. 2. Хороший звук. 3. Комфортна ходова - на 17дисках (мягка). 4. Можна трішки їхати на електриці (1.5-2км). 5. Хороше прискорення. 6. Комфортна коробка.
1. Для чого великий дисплей як що на ньому відео непоказує. 2. Розхід більший ніж заявляє виробник. 3. Вихлопна труба звисає так що таке враження що вона відірвалася. 4. Верхня передня панель тверда (в кемрі і в рава мягка). 5. Висока ціна нового авто. 6. На високих оборотах чути сильно мотор (шумоізоляція під капотом). 7. Немає можливості на офіційному сервісі доставити камеру передню і передні і задні парктроніки. 8. Нова модель і до неї нічого практично ще немає. 9. Маленький багажник.
Совет покупателю
.
Обсуждение отзыва
У Вас вийшов короткуватий коментар, щоб назвати його відгуком. Зрозуміло, що машину тільки недавно придбали, але буде добре, якщо з часом Ви будете доповнювати.
Трошки коментарів:
Тут https://youtu.be/UDSO5cWibvI?t=2012 кажуть, що доставити парктроніки можуть, десь за 30 000грн. Передню камеру, теоретично, теж зможуть. Дзвоніть/питайте. З огляду infocar виглядає, що максимально практичною є комплектація Lounge, в якій є майже все, за виключенням шкіряного салону і тп.
Багажник менший від CR-V, це правда, але, мабуть, Вам воно було не так критично, раз ви взяли цей автомобіль. Ну або хто заважав взяти Rav4, у якого ще більший від CR-V?
Якщо кришка багажника за вагою легка, як каже Ярослав, то також вважаю, что електропривід непотрібна опція. В моїм машині так само легка і мені без електроприводу навіть зручніше. Що закривається, що відкривається швидше.
Витрати від виробника це числа добуті не зовсім в реальних умовах. Наприклад у місті, це поїздка хвилин 10-15хв на прогрітому двигуні без пробок з зупинкою на 2-3 світлофорах, плавними стартами і рухом накатом перед зупинкою. В реальності все дуже залежить від манери їзди, якості і октанового числа палива, перепадів висоти і тп.
При тестуванні витрат за містом, це рух майже весь час з постійною швидкістю і не вище 110-120км/год.
Але, тим не менш, різні виробники дають цю інформацію з різною точністю (залежить в тому числі від вибраної методики тестування).
Середні паспортні дані для мого автомобіля досить точно співпадають. У Києві, коли немає надмірних пробок, але все ж маршрут пролягає через багато світлофорів, поїздка кілометрів на 20 і середня швидкість десь кілометрів 30км/год, виходить 9-9.5л/100км (у паспорті 9.2л/100км). Коли короткі поїздки, та ще й на непрогрітому двигуні, та ще й з пробками, то можна навіть 15л/100км побачити. Але якщо поїхати, як Ярослав у тесті, toyota-corolla.infocar.ua/video18343_corolla-cross_id6702.html з Оболоні в Кончу-Заспу у вихідний, то у мене за таку поїздку буває і менше 6л/100км, а по факту це вся поїздка Києвом. І мій автомобіль не гібридний.
Тож, якщо у Вас дійсно у місті середні 6.5л/100км, то це гарний результат. І не страшно, що в паспорті 4.1.
А по трасі ви на якій швидкості заміряли?
цінник просто ппц.... за таку м'яко кажучи компактну машину, розхід...... теж печалька, в мене такий самий на звичайному 1.6л атмосфернику на автоматі на новому авто за 19тис.дол. Для цієї королли потолок тисяч 27-29
+2ОТВЕТИТЬjurgen1508, я так розумію у вас Kia Ceed з 1.6 атмосферником на 130к.с.?
Дійсно, якщо порівняти ці автомобілі за кліренсом, розміром в салоні, розміром багажнику, то вони дуже схожі.
За витратами у місті ця корола буде помітно економічніша - в схожих умовах вона буде витрачати на 2-3 літри менше вашої. За містом різниця буде меншою. Звісно різниця в ціні автомобілів повністю нівелює економію, за цим параметром проти сіда така корола ніколи не окупиться.
Єдине в чому цей гібрид буде краще вашого автомобіля - динамічні характеристики. Що 0-100, що на ходу, він буде значно жвавіший.
З іншого боку, можна знайти не менш жваві автомобілі, які будуть значно дешевші, отже для мене цінова політика Тойоти, також, не зрозуміла :-\.
max_cn, так сід універсал 22го року, динаміка для мене значення практично немає, має значення величина багажнику, і звісно різниця більше 15 тис. баксів, це просто космос, витрата в місті зараз 6 5л в мене, не думаю що в короли буде 3.5-4.5 в місті, в даному випадку треба бути великим фаном тойоти, щоб змиритись з таким прайсом
+1ОТВЕТИТЬ
Вибачте що не по темі.А на королла седан гібрид можна якось змінити фари з галогенок на світлодіодні ?Бо все влаштовує а фари фейл ..
ОТВЕТИТЬРудаков Ива, дуже часто таке можливо - залежить від виробника і СТО. Я так розумію, що у вас авто на гарантії - подзвоніть до найближчого до себе офіціала і спитайте.
ОТВЕТИТЬ
max_cn, нажаль відморозились,навіть серійники відмовились надати щоб пошукати на алегро чи ще десь ..
ОТВЕТИТЬ
Друзі читаю коментарі і вважаю їх, в деяких випадках, дещо упередженими. Розглядаючи даний автомобіль, на мій погляд, слід вважати: по-перше це Тойота, одна з найнадійніших марок авто; по друге база тут Короли, однієї з самих надійних в сегменті Тойота; по-трете динаміка цього авто в своєму класі викликає задоволення, якщо не захоплення; четверте поставите резину 225/55/18, що перевищує паспортні данні, але становиться без заперечень і проблем, і ви не будете міркувати над кліренсом; п'яте - динаміка це витрати, а компенсація гібрид. У співвідношенні динаміка/витрати палива оцінка практично найвища, хто б там що не писав; шосте - комфорт їзди відмінний (до речі їзда на мій погляд більш комфортна ніж РАВ 4).
Таким чином, цей автомобіль дуже цікавий, а цікавість коштує грошей. І інше, об'єктивно його оцінити та навіть дати коректний відгук можна буде роки через три-чотири, але міркую, що він не буде пасти заднього.
P.S. не розумію коли власники скаржаться на розмір багажного відділення або якість панель. Ви їх що на осліп покупаєте. Беріть китайців, вони просторі і м'які, навіть металеві деталі.

Вітаю! Пане Володимире, розкажіть будь ласка як зараз ваша Тойота себе поводиться, якщо я не помиляюсь вона в вас два роки вже. Чи задоволені ви? Чи двугн працює добре?
ОТВЕТИТЬ