Расход в городе: 6.5 л/100км, по трассе: 5.5 л/100км, средний: 6.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Перед тим мав Subaru forester 2.5T. Mazda 6. Honda crv 2.0 ці авто всі купляв новими. Зараз ще маю nissan leaf 30kw.
Перед покупкою дивився на шкода Карок 1.4т. (проїхавшись на ньому зрозумів що машина класна хіба для тих хто пересідає після жигуля).і інші вар..
Після Хонди ЦРВ трохи малий багажник. Тойота КРОС мякша за нісан ліф.
Не можу привикнути закривати задню кришку багажника.
Розхід залежить від температури на вулиці, я вказав розхід при температурі +1 до +10 градусів. Якщо на вулиці мороз то розхід піднімається.
Плюсы автомобиля:1. Економна машина.
2. Хороший звук.
3. Комфортна ходова - на 17дисках (мягка).
4. Можна трішки їхати на електриці (1.5-2км).
5. Хороше прискорення.
6. Комфортна коробка.
Минусы автомобиля:1. Для чого великий дисплей як що на ньому відео непоказує.
2. Розхід більший ніж заявляє виробник.
3. Вихлопна труба звисає так що таке враження що вона відірвалася.
4. Верхня передня панель тверда (в кемрі і в рава мягка).
5. Висока ціна нового авто.
6. На високих оборотах чути сильно мотор (шумоізоляція під капотом).
7. Немає можливості на офіційному сервісі доставити камеру передню і передні і задні парктроніки.
8. Нова модель і до неї нічого практично ще немає.
9. Маленький багажник.
У Вас вийшов короткуватий коментар, щоб назвати його відгуком. Зрозуміло, що машину тільки недавно придбали, але буде добре, якщо з часом Ви будете доповнювати.
Трошки коментарів:
Тут https://youtu.be/UDSO5cWibvI?t=2012 кажуть, що доставити парктроніки можуть, десь за 30 000грн. Передню камеру, теоретично, теж зможуть. Дзвоніть/питайте. З огляду infocar виглядає, що максимально практичною є комплектація Lounge, в якій є майже все, за виключенням шкіряного салону і тп.
Багажник менший від CR-V, це правда, але, мабуть, Вам воно було не так критично, раз ви взяли цей автомобіль. Ну або хто заважав взяти Rav4, у якого ще більший від CR-V?
Якщо кришка багажника за вагою легка, як каже Ярослав, то також вважаю, что електропривід непотрібна опція. В моїм машині так само легка і мені без електроприводу навіть зручніше. Що закривається, що відкривається швидше.
Витрати від виробника це числа добуті не зовсім в реальних умовах. Наприклад у місті, це поїздка хвилин 10-15хв на прогрітому двигуні без пробок з зупинкою на 2-3 світлофорах, плавними стартами і рухом накатом перед зупинкою. В реальності все дуже залежить від манери їзди, якості і октанового числа палива, перепадів висоти і тп.
При тестуванні витрат за містом, це рух майже весь час з постійною швидкістю і не вище 110-120км/год.
Але, тим не менш, різні виробники дають цю інформацію з різною точністю (залежить в тому числі від вибраної методики тестування).
Середні паспортні дані для мого автомобіля досить точно співпадають. У Києві, коли немає надмірних пробок, але все ж маршрут пролягає через багато світлофорів, поїздка кілометрів на 20 і середня швидкість десь кілометрів 30км/год, виходить 9-9.5л/100км (у паспорті 9.2л/100км). Коли короткі поїздки, та ще й на непрогрітому двигуні, та ще й з пробками, то можна навіть 15л/100км побачити. Але якщо поїхати, як Ярослав у тесті, toyota-corolla.infocar.ua/video18343_corolla-cross_id6702.html з Оболоні в Кончу-Заспу у вихідний, то у мене за таку поїздку буває і менше 6л/100км, а по факту це вся поїздка Києвом. І мій автомобіль не гібридний.
Тож, якщо у Вас дійсно у місті середні 6.5л/100км, то це гарний результат. І не страшно, що в паспорті 4.1.
А по трасі ви на якій швидкості заміряли?
Mo55, Ви бачили "що по чому?" по Вашому автомобілю? Я вище навіть посилання дав на конкретну хвилину. Можливо в Тернополі не можуть додати, а в Києві для цього вже все є - треба дзвонити на гарячу лінію і питати, якщо Вам бажано мати.
Не треба писати новий відгук. З часом можна додавати коментарі під цим відгуком. Можете подивитися як роблю я у своїх відгуках.
Пишіть відповіді з комп'ютера- там нічого не обрізає
цінник просто ппц.... за таку м'яко кажучи компактну машину, розхід...... теж печалька, в мене такий самий на звичайному 1.6л атмосфернику на автоматі на новому авто за 19тис.дол. Для цієї королли потолок тисяч 27-29
jurgen1508, я так розумію у вас Kia Ceed з 1.6 атмосферником на 130к.с.?
Дійсно, якщо порівняти ці автомобілі за кліренсом, розміром в салоні, розміром багажнику, то вони дуже схожі.
За витратами у місті ця корола буде помітно економічніша - в схожих умовах вона буде витрачати на 2-3 літри менше вашої. За містом різниця буде меншою. Звісно різниця в ціні автомобілів повністю нівелює економію, за цим параметром проти сіда така корола ніколи не окупиться.
Єдине в чому цей гібрид буде краще вашого автомобіля - динамічні характеристики. Що 0-100, що на ходу, він буде значно жвавіший.
З іншого боку, можна знайти не менш жваві автомобілі, які будуть значно дешевші, отже для мене цінова політика Тойоти, також, не зрозуміла :-\.
max_cn, так сід універсал 22го року, динаміка для мене значення практично немає, має значення величина багажнику, і звісно різниця більше 15 тис. баксів, це просто космос, витрата в місті зараз 6 5л в мене, не думаю що в короли буде 3.5-4.5 в місті, в даному випадку треба бути великим фаном тойоти, щоб змиритись з таким прайсом
jurgen1508, на офіційному сайті витрати в місті значно більші за 6.5л/100км, там навіть в змішаному 7.3л/100км.
В Києві витрати у Вас будуть вищими ніж в Луцьку, де в Ярослава на тест-драйві Corolls Cross вийшло близько 6л/100 по місту.
Але, у будь-якому випадку, наші думки з Вами співпали, що окупити гібридність Короли проти Вашого автомобіля неможливо, а за рештою параметрів, крім динаміки, вона нічим не краща за Ваш Сід. Тож мені також складно зрозуміти, що штовхає людей за таку ціну купувати це авто.
Мені динаміка важливіша за багажник, якого 400-450л мені вистачає для моїх потреб. А ще я хотів повний привід. Тому 2 роки тому я купив автівку за $31000, яка повний привід має, а також динаміку ще вищу за цю Короллу, при цьому досить економічний двигун, який також не окупить гібридність цієї Короли.
Що саме штовхає покупців до таких моделей Тойоти, мені також цікаво.
В машини пробіг зараз 6500км, я хотів додати фото але чомусь не додає фото мої? Розхід зараз при невключеному кондиціонері по місту 5,7-6 літрів(залежить від заправок). Я думаю що розхід був би меншим але я живу в горбистій місцевості, а тому розхід більший)На сервісі Тойота і надалі не має парктроніків і камер до ТОЙОТА КОРОЛА КРОС!
Проблем з машиною ще не було ніяких!
Ходова я вже писав дуже комфортна!
У порівнянні з Subaru forester 2.5 t на (17 дисках) 2008року.
Багажник я писав що малий але як для такого класу машини то він нормальний!
Кліринс 16 см це в найнижчій точці , а звіси бамперів перед і зад , мотор клінинса достатньо щоб їздити по бордюрах , я можу порівняти з crv 2008 року то відчуття бордюрів одинакові там кліринс18 см.
Як що включити режим Pawer то машина стає дуже жвавою!
Ну і як , Ви порівнюєте з дизелем то тут в гібриді класно що комфорт їзди на електриці (тихо)
Mo55, також пропонують автосигналізацію eurosecurity 7 або 8 - типо це їхня сертифікована сигналізація. По опису щось дуже сумнівне. Самому ставити не можна бо це втручання в електрику і злітає гарантія. Чи встановлювали собі щось?
Рудаков Ива, дуже часто таке можливо - залежить від виробника і СТО. Я так розумію, що у вас авто на гарантії - подзвоніть до найближчого до себе офіціала і спитайте.
Рудаков Ива, подзвоніть на гарячу лінію Тойота-Україна - бути такого не може, щоб вони не захотіли заробити на переобладнанні автомобіля. Можливо найближчий до вас дилер не зацікавлений, але якщо ви будете готові приїхати на заміну до офіціалів, переконаний, такі по Україні є.
Друзі читаю коментарі і вважаю їх, в деяких випадках, дещо упередженими. Розглядаючи даний автомобіль, на мій погляд, слід вважати: по-перше це Тойота, одна з найнадійніших марок авто; по друге база тут Короли, однієї з самих надійних в сегменті Тойота; по-трете динаміка цього авто в своєму класі викликає задоволення, якщо не захоплення; четверте поставите резину 225/55/18, що перевищує паспортні данні, але становиться без заперечень і проблем, і ви не будете міркувати над кліренсом; п'яте - динаміка це витрати, а компенсація гібрид. У співвідношенні динаміка/витрати палива оцінка практично найвища, хто б там що не писав; шосте - комфорт їзди відмінний (до речі їзда на мій погляд більш комфортна ніж РАВ 4).
Таким чином, цей автомобіль дуже цікавий, а цікавість коштує грошей. І інше, об'єктивно його оцінити та навіть дати коректний відгук можна буде роки через три-чотири, але міркую, що він не буде пасти заднього.
P.S. не розумію коли власники скаржаться на розмір багажного відділення або якість панель. Ви їх що на осліп покупаєте. Беріть китайців, вони просторі і м'які, навіть металеві деталі.
Этой осенью на ключевых мировых рынках стартуют продажи нового тойотовского кроссовера, который займет место на ступень ниже RAV4, но при этом автомобиль вышел крупнее и практичнее, чем миниатюрный C-HR.