
Отзыв о Toyota Corolla 2017 года

Информация от владельца
Оценка авто
Критерії вибору нового авто були прості: седан, не ручна коробка, місткий салон. Дизайн був вторинним, важливішими були суб’єктивні зручність та ергономіка. Звертав увагу на системи безпеки та конструкцію підвіски. Переваги надавав відомим брендам. Враховував обмеженість бюджету та орієнтовну вартість наступного володіння. Ліквідність не була критерієм. Умови експлуатації – в основному Київ. Стиль водіння – спокійний. Стаж водіння – 170 тисяч. До цієї у мене було дві машини.
Вивчив комплектації, начитався відгуків – і у фінал вийшли Corolla, Polo та Octavia. Після оглядин у салонах та тест-драйвів за явною перевагою перемогу здобула Corolla Active 1.6 CVT 2017 року.
І зараз – після трьох пір року (літо, осінь, зима) та 5 тис пробігу можу сказати, що не помилився у виборі.
Якщо коротко – автомобіль-середнячок. Не тому що «посередній», а тому що «золота середина» між динамікою, ціною, комфортом та комплектацією. Якість збирання – найвища оцінка. Все це моє суб’єктивне враження. Про надійність говорити ще занадто рано. Але відсутність ТО-0 (на 1тис пробігу) вселяє надію на надійність.
Дизайн будь-якого авто – суб’єктивне, дуже особисте і глибоко інтимне. Подивитися та оцінити комплектації зможете у салонах. Зверну увагу на деякі особливості, які відкриваються у процесі експлуатації.
За замовчуванням налаштовані на спокійну, навіть ліниву, їзду. Реакція на педаль акселератора трохи «загальмована». Затримка некритична і дозволяє вчасно пірнути у прогалину сусідньої смуги чи прискоритися для обгону на заміській дорозі. Просто сильніше притиснути педаль. Звикнув швидко. Навіть сподобалось – менше метушусь. Вмикання режиму Sport не додає потужності чи крутного моменту – зникає «загальмованість» реакції і з’являється повна адекватність відклику двигуна на натискання педалі. Використовую зрідка – за настроєм. Навіть у поспіху вистачає «нормальної» динаміки.
Я у захваті від налаштувань трансмісії. Розгін дуже плавний. Як натиснув – так і поїхав. Кількість обертів двигуна на динаміці розгону майже не позначається. При спокійній їзді – взагалі немає. Відчувається, що над зв’язкою двигун-варіатор ретельно попрацювали.
Можу сказати, що для нормальної, адекватної їзди (у рамках «безкарних» швидкостей) динаміки вистачає з запасом (нормальне завантаження для мене – 2-3 пасажири та їх речі). Це не «запальничка», але далеко і не «корова».
Апетит нормальний і очікуваний – проти фізики «не попреш». У цифрах (за умов близько 5°С, на прогрітому двигуні, середнє завантаження, с нормальним трафіком, по бортовику) виглядає так – при середній швидкості 60 (місто без світлофорів) – 4.9-5л., при 80 (намагався тримати 100) – близько 6-6.3 л, при 100 (намагався тримати 130) – 7.8-8л. Прогрів двигуна та міські пробки звичайно коригують ці результати.
Пробував зменшити розхід, перемкнувшись на ручне керування – перемикаю і підвищую передачу з 6-ї на 7-у. Ефект дає тільки на «міських» швидкостях при не завантаженій дорозі (бо, само-собою, акселератор стає «пустим»). На «заміських» швидкостях такий фокус не працює – розхід не змінюється. Ще раз оплески за налаштування двигун-варіатор.
Не чекав від цього авто такої адекватної «рульожки». Паркування, міські маневри – легко та невимушено. На заміських дорогах (якщо немає вибоїн) – просто притримуєш кермо. На швидкості 149 (на Бориспіль) їхав без напруження. З наростанням швидкості кермо реально «важчає».
У «швидких» поворотах якогось помітного підрулювання не потребує. У мене був улюблений поворот, на якому на попередньому авто я тренувався у вправі «передній привід витягається додаванням газу». Тепер я позбавлений такої розваги.
По комфортності можу сказати так – авто просто «інформує», що от саме зараз воно проїхало вибоїну. На «дорослих» ямах, які проґавив, підвіска поводиться дуже достойно. Дискомфорту у сідницях і попереку не відчувається. «Лежачі поліцейські» – ну а хто ж їх любить? Поперечних та поздовжніх розхитувань кузову не спостерігав. Суб’єктивно – перестав внутрішньо «групуватися» у передчутті «тарх-бабах-ой» перед раптовою ямою.
Влітку пару разів попав на «пральну дошку». Було зовсім погано. Але після заміни шин на зимові у тих же самих місцях комфорт поліпшився кардинально. Висновок – «стокові» шини занадто жорсткі.
Гальма мабуть саме визначне у цьому авто. На тест-драйві вперше загальмувавши за звичкою «від душі» я мало не ткнувся писком у кермо. Потім звик. Декілька разів навіть подякував виробникам за таку ефективність гальм.
ABS спрацьовує очікувано. Не траплялося спрацювань влітку при трясці – тільки взимку на льоду.
Спробував роботу VSC (стабілізації) та TRC (протибуксувальна). Умисно «хуліганив» на гарно засніженій дорозі з колією. Приємно та адекватно «витягує». Не рекомендую вимикати ці системи.
Але сильний сніг показав, що замети глибиною по коліно – ворожа стихія для цього авто. По снігу сантиметрів у 20-30 чи розбитій сніжній колії їде впевнено, а от глибше – це стоп. Як, мабуть і більшість «двоколісних» авто не на механіці.
При екстреному гальмуванні автоматично вмикається «аварійка». Мабуть це добре.
У салоні відносно тихо. Але урчання двигуна та підвіску все-таки трохи чутно. Найбільше допікає звук камінців по днищу та аркам. Крім цих, ніяких інших звуків, в тому числі аеродинамічних, від авто не чув (ну, якщо не враховувати шуми вентилятора клімат-контролю). Виходячи з того, що всі звуки переважно у низькочастотній частині спектру, то є над чим ще працювати по віброізоляції.
Дуже непогана оглядовість. Передні стійки практично не заважають.
Камера заднього огляду – достатньо підступна річ, коли її намагаєшся її використовувати як повну альтернативу дзеркалам. Але з часом зрозумів – на початку маневрування заднім ходом – виключно дзеркала, і вже на самому прикінцевому етапі, для «ювелірного підкату» – камера. Треба мати «під рукою» ганчірочку, щоб періодично протирати об’єктив.
Автодоводоводчики скла встановити принципово неможливо, або це буде невиправдано дорого. Електронно-комп’ютерне покращання функцій позбавило цієї звичної для мене функції.
Захист двигуна, що іде у комплекті, не закриває все, що треба закривати пристойній дівчині у наших умовах. Тому треба ставити повноцінний.
Вмостився швидко. Для людини нижче середнього зросту та вище середньої вгодованості знайшлася дуже зручна посадка. Але підлокітник виявився непотрібним – він десь далеко ззаду і знизу.
Можливості організації багажника зовсім ніякі. Довелося перевернути запаску та організувати «гадюшничок» всередині її диска.
Підігрів керма розглядав як не таку вже і потрібну опцію. Але коли настали холоди – змінив свою думку. Хоч і не по всьому колу, але це спасіння для рук, поки нагріється салон.
Загальне враження від авто: не видатна, але гарно спроектована, гармонійно налаштована по двигуну-трансмісії-пдвісці, якісно зібрана машина за адекватні гроші.
Плюсы и минусы автомобиля
Трансмісія. Ергономіка. Підвіска. Якість збирання.
Організація багажника.
Совет покупателю
Авто для спокійного стилю водіння.
Через 30 мес. и 11 дней Анатолій дописал: І от воно сталося! Перша поломка! За більш ніж 2.5 роки експлуатації. Лампа поворотника вискочила з патрону. Відкрутив, засунув глибше, зафіксував. Це крім регулярних ТО. А так два зауваження - постійно треба доливати бензин та воду в склоомивач. І все!
Обсуждение отзыва

Дуже гарний відгук. Дякую. Всі описані вами автомобілі, з ких зробили вибір, є справжніми європейськими середняками, саме такі автомобілі мають купувати прості обивателі, а не "Ланоси" (земля їм пухом). Особисто мені більш до вподобі "Шкода", якась зручніша вона мені і багажне відділення чудове, а в чому причина вашого вибору, що саме переважило?
+5-1ОТВЕТИТЬХочу поздоровити автора з новеньким авто та подякувати за розлогий відгук. Повністю підтримую щодо другорядності значення дизайни при виборі практичного авто. Тепер щодо "середнячка". Як я зрозумів, у автора авто в комплектації Active, що коштує без допів біля 21,5тис.у.е. У звязку з цим цікавить, що саме не сподобалось у Октавии 1.4 дсг Амбишн, адже ціни та комплектації приблизно однакові (+-)? Та, чому до списку конкурентів не увійшов Рено Меган 1,6 автомат, який з анологічною комплектацією значно дешевший? При такому порядку цін можливо було краще дивитись на базову Сонату 2.0 автомат, що на 1тис більше по цін Короли? (не агітую, а ціуавлюсь)
+3ОТВЕТИТЬАвтор, как и некоторые водители в плену стереотипов.
1. Тойота сейчас далеко не самая лучшая марка по качеству (Крузаки не считаем).
2. DSG и турбина, тут без комментов - автор просто поклонник простой техники без изысков.
3. ТО на 1 км, это не вопрос качества автомобилей. А жадности автосервиса, пока Вы на на гарантии Вам будут выкручивать руки. Это касается любой марки.
4. Французы, конечно на любителя. В том числе по дизайну, но ими придумана добрая половина конструкции автомобилей.
rdiesel, автор просто выбрал вариант,который не будет сильно докучать.и в этом я его понимаю.Вам ездить или шашечки?эмоции стоят дорого,они такие.если авто берется надолго,я бы тоже на короллу посмотрел.
+5ОТВЕТИТЬтапкодав, я с Вами согласен, не с лица воду пить. Каждый выбирает вариант по себе. Хочу кинуть свои пять копеек. Я не фанат VAG-а, но скорее выберу что-то у них по обьективным причинам.
Да сейчас в Супере DSG вынесла мне весь мозг. Но когда он в исправном состоянии я получаю новейшие достижения конструкторов за адекватные деньги.
Но я помню годы езды на Octavia Tour diesel. Я лично проехал на ней 300 т. км, потом отдал бухгалтерам. Машина 2005 года, не знает что такое гараж. Пробег за 800 т.км. Обычная соляра, не WOG и не OKKO. Живой двигатель, родная турбина, топливная. Кузов в самых сложных местах уже под ржавчиной, но еще держится. Ездит преимущественно по самым убогим дорогам. Я имею опыт езды на разных машинах. Мой стаж более 500 т. км. и поверьте мне Корола уже бы умерла в таких режимах. Я говорю про вариант - брать надолго. Но по городу тысяч на 200 вариант неплох.

я вот честно незнаю как можно выбрать между октавией и королой - вторую, не нравится турбо и дсг, есть 1,6мпи АТ... а в остальном, я сидел в такой короле с 1,6 за 20К - если не брать во внимание размер салона, то на вид и на ощупь - это Б класс, причем из 90х(анекоторые кнопки с 70х), древний кондер, когда обдув переключаешь из недр панели хруст какой-то идет , задний диван - просто безформенная жижа и тд, просто уже всего не помню...после этого недоразумения в октавии средней комплектации за эти же деньги понимаешь что сидишь в добротном современном авто С класса! с лучшей эргономикой и практичностью(багажник) в классе...я не понимаю... и это при равных атмо-движках и не говоря о дизайне... а если вспомнить про 1,4турбо и как он едет, то я уже буду не понимать с матюками
+5-7ОТВЕТИТЬShep, все Вы верно говорите,но есть момент,содержание шкоды и ей подобных.оно неднешевое,плюс неоднозначная надежность.тойота попримитивнее но и проще и надежнее.тут уж каждый сам выбирает по своему кошельку.
-1ОТВЕТИТЬтапкодав, это все вранье, про дороговизну Шкоды. Это сумасшедшая накрутка официалов. Я брал те же немецкие запчасти в проверенных магазинах и машина проехала эти 800 т.км. Я готов ответить за слова. Во всем, кроме ДСГ Октавию содержать абсолютно не накладно.
Огромный плюс VAG, то что можно выбирать европейские, качественные не немецкие аналоги запчастей. И стоят они еще дешевле немцев.
У Вашего знакомого не заводится машина, хотя в чем проблема не пойму. И знаю случай про Авенсис из салона, где движок ушел на свалку через 50 т.км. Тойота!!!!!

Меня конечно сейчас заминусуют, но если бы сейчас брал новое авто, тоже бы остановил выбор на Opel Mokka (Mokka X)... Не может ничего толкового предложить VAG и Toyota за эти деньги...
+3-1ОТВЕТИТЬ
"Але відсутність ТО-0 (на 1тис пробігу) вселяє надію на надійність." - у мене виникає враження, що ТО-0 вигадали наші салони, щоб косити бабло з клієнтів. Наприклад, чомусь Форд проводить перше ТО після пробігу 20 тис. км. Вони щось таке знають?
ОТВЕТИТЬДонг Жуанг, нулевое ТО, как правило, - бесплатное (если ничего не менять) - контроль всех систем и протяжка соединений.
ОТВЕТИТЬАвтору отзыва желаю беспроблемной эксплуатации и удовольствия от владения автомобилем.
P.S. Непонятен в обсуждении спор о том, что лучше. Пресловутая Октавия (неплохой по совокупности качеств автомобиль) уже потихоньку начинает набивать оскомину.




объявления