Модельный ряд Toyota

Отзыв о Toyota Corolla 2017 года


Автомобиль: Toyota Corolla 2017 г.в., седан, бесступенчатая коробка передач, Передний привод , пробег - 5000 км, двигатель - 1.6 бензин, комплектация - Active
Автор: Анатолій (Украина, Киев)   19.12.2017
Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 6.0 л/100км, средний: 6.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 4
Общая оценка4.0

Критерії вибору нового авто були прості: седан, не ручна коробка, місткий салон. Дизайн був вторинним, важливішими були суб’єктивні зручність та ергономіка. Звертав увагу на системи безпеки та конструкцію підвіски. Переваги надавав відомим брендам. Враховував обмеженість бюджету та орієнтовну вартість наступного володіння. Ліквідність не була критерієм. Умови експлуатації – в основному Київ. Стиль водіння – спокійний. Стаж водіння – 170 тисяч. До цієї у мене було дві машини.
Вивчив комплектації, начитався відгуків – і у фінал вийшли Corolla, Polo та Octavia. Після оглядин у салонах та тест-драйвів за явною перевагою перемогу здобула Corolla Active 1.6 CVT 2017 року.

І зараз – після трьох пір року (літо, осінь, зима) та 5 тис пробігу можу сказати, що не помилився у виборі.

Якщо коротко – автомобіль-середнячок. Не тому що «посередній», а тому що «золота середина» між динамікою, ціною, комфортом та комплектацією. Якість збирання – найвища оцінка. Все це моє суб’єктивне враження. Про надійність говорити ще занадто рано. Але відсутність ТО-0 (на 1тис пробігу) вселяє надію на надійність.

Дизайн будь-якого авто – суб’єктивне, дуже особисте і глибоко інтимне. Подивитися та оцінити комплектації зможете у салонах. Зверну увагу на деякі особливості, які відкриваються у процесі експлуатації.

За замовчуванням налаштовані на спокійну, навіть ліниву, їзду. Реакція на педаль акселератора трохи «загальмована». Затримка некритична і дозволяє вчасно пірнути у прогалину сусідньої смуги чи прискоритися для обгону на заміській дорозі. Просто сильніше притиснути педаль. Звикнув швидко. Навіть сподобалось – менше метушусь. Вмикання режиму Sport не додає потужності чи крутного моменту – зникає «загальмованість» реакції і з’являється повна адекватність відклику двигуна на натискання педалі. Використовую зрідка – за настроєм. Навіть у поспіху вистачає «нормальної» динаміки.

Я у захваті від налаштувань трансмісії. Розгін дуже плавний. Як натиснув – так і поїхав. Кількість обертів двигуна на динаміці розгону майже не позначається. При спокійній їзді – взагалі немає. Відчувається, що над зв’язкою двигун-варіатор ретельно попрацювали.

Можу сказати, що для нормальної, адекватної їзди (у рамках «безкарних» швидкостей) динаміки вистачає з запасом (нормальне завантаження для мене – 2-3 пасажири та їх речі). Це не «запальничка», але далеко і не «корова».

Апетит нормальний і очікуваний – проти фізики «не попреш». У цифрах (за умов близько 5°С, на прогрітому двигуні, середнє завантаження, с нормальним трафіком, по бортовику) виглядає так – при середній швидкості 60 (місто без світлофорів) – 4.9-5л., при 80 (намагався тримати 100) – близько 6-6.3 л, при 100 (намагався тримати 130) – 7.8-8л. Прогрів двигуна та міські пробки звичайно коригують ці результати.

Пробував зменшити розхід, перемкнувшись на ручне керування – перемикаю і підвищую передачу з 6-ї на 7-у. Ефект дає тільки на «міських» швидкостях при не завантаженій дорозі (бо, само-собою, акселератор стає «пустим»). На «заміських» швидкостях такий фокус не працює – розхід не змінюється. Ще раз оплески за налаштування двигун-варіатор.

Не чекав від цього авто такої адекватної «рульожки». Паркування, міські маневри – легко та невимушено. На заміських дорогах (якщо немає вибоїн) – просто притримуєш кермо. На швидкості 149 (на Бориспіль) їхав без напруження. З наростанням швидкості кермо реально «важчає».

У «швидких» поворотах якогось помітного підрулювання не потребує. У мене був улюблений поворот, на якому на попередньому авто я тренувався у вправі «передній привід витягається додаванням газу». Тепер я позбавлений такої розваги.

По комфортності можу сказати так – авто просто «інформує», що от саме зараз воно проїхало вибоїну. На «дорослих» ямах, які проґавив, підвіска поводиться дуже достойно. Дискомфорту у сідницях і попереку не відчувається. «Лежачі поліцейські» – ну а хто ж їх любить? Поперечних та поздовжніх розхитувань кузову не спостерігав. Суб’єктивно – перестав внутрішньо «групуватися» у передчутті «тарх-бабах-ой» перед раптовою ямою.

Влітку пару разів попав на «пральну дошку». Було зовсім погано. Але після заміни шин на зимові у тих же самих місцях комфорт поліпшився кардинально. Висновок – «стокові» шини занадто жорсткі.

Гальма мабуть саме визначне у цьому авто. На тест-драйві вперше загальмувавши за звичкою «від душі» я мало не ткнувся писком у кермо. Потім звик. Декілька разів навіть подякував виробникам за таку ефективність гальм.

ABS спрацьовує очікувано. Не траплялося спрацювань влітку при трясці – тільки взимку на льоду.

Спробував роботу VSC (стабілізації) та TRC (протибуксувальна). Умисно «хуліганив» на гарно засніженій дорозі з колією. Приємно та адекватно «витягує». Не рекомендую вимикати ці системи.

Але сильний сніг показав, що замети глибиною по коліно – ворожа стихія для цього авто. По снігу сантиметрів у 20-30 чи розбитій сніжній колії їде впевнено, а от глибше – це стоп. Як, мабуть і більшість «двоколісних» авто не на механіці.

При екстреному гальмуванні автоматично вмикається «аварійка». Мабуть це добре.

У салоні відносно тихо. Але урчання двигуна та підвіску все-таки трохи чутно. Найбільше допікає звук камінців по днищу та аркам. Крім цих, ніяких інших звуків, в тому числі аеродинамічних, від авто не чув (ну, якщо не враховувати шуми вентилятора клімат-контролю). Виходячи з того, що всі звуки переважно у низькочастотній частині спектру, то є над чим ще працювати по віброізоляції.
Дуже непогана оглядовість. Передні стійки практично не заважають.

Камера заднього огляду – достатньо підступна річ, коли її намагаєшся її використовувати як повну альтернативу дзеркалам. Але з часом зрозумів – на початку маневрування заднім ходом – виключно дзеркала, і вже на самому прикінцевому етапі, для «ювелірного підкату» – камера. Треба мати «під рукою» ганчірочку, щоб періодично протирати об’єктив.

Автодоводоводчики скла встановити принципово неможливо, або це буде невиправдано дорого. Електронно-комп’ютерне покращання функцій позбавило цієї звичної для мене функції.

Захист двигуна, що іде у комплекті, не закриває все, що треба закривати пристойній дівчині у наших умовах. Тому треба ставити повноцінний.

Вмостився швидко. Для людини нижче середнього зросту та вище середньої вгодованості знайшлася дуже зручна посадка. Але підлокітник виявився непотрібним – він десь далеко ззаду і знизу.

Можливості організації багажника зовсім ніякі. Довелося перевернути запаску та організувати «гадюшничок» всередині її диска.

Підігрів керма розглядав як не таку вже і потрібну опцію. Але коли настали холоди – змінив свою думку. Хоч і не по всьому колу, але це спасіння для рук, поки нагріється салон.

Загальне враження від авто: не видатна, але гарно спроектована, гармонійно налаштована по двигуну-трансмісії-пдвісці, якісно зібрана машина за адекватні гроші.

Плюсы автомобиля: Трансмісія. Ергономіка. Підвіска. Якість збирання.

Минусы автомобиля: Організація багажника.

Совет покупателю: Авто для спокійного стилю водіння.

Через 30 мес. и 11 дней Анатолій дописал: І от воно сталося! Перша поломка! За більш ніж 2.5 роки експлуатації. Лампа поворотника вискочила з патрону. Відкрутив, засунув глибше, зафіксував. Це крім регулярних ТО. А так два зауваження - постійно треба доливати бензин та воду в склоомивач. І все!

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Щирий  

Дуже гарний відгук. Дякую. Всі описані вами автомобілі, з ких зробили вибір, є справжніми європейськими середняками, саме такі автомобілі мають купувати прості обивателі, а не "Ланоси" (земля їм пухом). Особисто мені більш до вподобі "Шкода", якась зручніша вона мені і багажне відділення чудове, а в чому причина вашого вибору, що саме переважило?

+5-1ОТВЕТИТЬ  
Wert  

Щырый, шкода жорсткіша і більш "ламуча". ІМХО

+5-5ОТВЕТИТЬ  
Щирий  

Wert, Тойота і справді надійніша (заклюють мене зараз любителі ВАГу), але корола якийсь занадто "ніжній" автомобіль, не знаю як це пояснити... Мабуть не мій формат, хоча колись на інфокарі (Базар авто) бачив королу універсал, виглядає чудово

+6ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Правдоруб  

Хочу поздоровити автора з новеньким авто та подякувати за розлогий відгук. Повністю підтримую щодо другорядності значення дизайни при виборі практичного авто. Тепер щодо "середнячка". Як я зрозумів, у автора авто в комплектації Active, що коштує без допів біля 21,5тис.у.е. У звязку з цим цікавить, що саме не сподобалось у Октавии 1.4 дсг Амбишн, адже ціни та комплектації приблизно однакові (+-)? Та, чому до списку конкурентів не увійшов Рено Меган 1,6 автомат, який з анологічною комплектацією значно дешевший? При такому порядку цін можливо було краще дивитись на базову Сонату 2.0 автомат, що на 1тис більше по цін Короли? (не агітую, а ціуавлюсь)

+3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Правдоруб,
1. Skoda - не хотів DSG та турбіну. Незважаючи на деякі технічні переваги у мене є упередження до цих компонентів, І якщо б щось сталося/ламалося я б сам себе з'їв.
2. Дуже подобається французька мова, французький кінематограф, але не авто. Як з технічного боку (згадується "ялинку, ..., царя звірів не обслуговуємо" так і "нав'язливий" дизайн інтер'єру (увага! суб'єктивізм).
3. Між Хюднаєм та Тойотою для мене велика прірва. І Хюндай не зміг її заповнити ціною.

+8-1ОТВЕТИТЬ  
Правдоруб  

Yoko, З аргументацією по першим двома пунктам щодо упереджень та інтерєру ще можу погодитись, попередньо закрив однією рукою очі, бо колись були реальні підстави цьому. Але щодо теперішньої прірви по третьому пункту, тут явно перебор. Зараз якість більшості популярних авто С классу майже однакова (бачете, глобілізація у них...). І до дого ж, ну не може авто Д класу бути гіршим чи таким же по якості та комфорту авто С классу, хоч і марка Д класу не з такою довгою історією.
Та все це зараз для автора не має значення, вибір зроблено, нехай авто Вас тільки радує!

+3ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 12
rdiesel  

Автор, как и некоторые водители в плену стереотипов.
1. Тойота сейчас далеко не самая лучшая марка по качеству (Крузаки не считаем).
2. DSG и турбина, тут без комментов - автор просто поклонник простой техники без изысков.
3. ТО на 1 км, это не вопрос качества автомобилей. А жадности автосервиса, пока Вы на на гарантии Вам будут выкручивать руки. Это касается любой марки.
4. Французы, конечно на любителя. В том числе по дизайну, но ими придумана добрая половина конструкции автомобилей.

+6-8ОТВЕТИТЬ  
Fender Tremolo  

rdiesel, автор просто выбрал вариант,который не будет сильно докучать.и в этом я его понимаю.Вам ездить или шашечки?эмоции стоят дорого,они такие.если авто берется надолго,я бы тоже на короллу посмотрел.

+5ОТВЕТИТЬ  
rdiesel  

тапкодав, я с Вами согласен, не с лица воду пить. Каждый выбирает вариант по себе. Хочу кинуть свои пять копеек. Я не фанат VAG-а, но скорее выберу что-то у них по обьективным причинам.
Да сейчас в Супере DSG вынесла мне весь мозг. Но когда он в исправном состоянии я получаю новейшие достижения конструкторов за адекватные деньги.
Но я помню годы езды на Octavia Tour diesel. Я лично проехал на ней 300 т. км, потом отдал бухгалтерам. Машина 2005 года, не знает что такое гараж. Пробег за 800 т.км. Обычная соляра, не WOG и не OKKO. Живой двигатель, родная турбина, топливная. Кузов в самых сложных местах уже под ржавчиной, но еще держится. Ездит преимущественно по самым убогим дорогам. Я имею опыт езды на разных машинах. Мой стаж более 500 т. км. и поверьте мне Корола уже бы умерла в таких режимах. Я говорю про вариант - брать надолго. Но по городу тысяч на 200 вариант неплох.

+8-3ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 10
Shep  

я вот честно незнаю как можно выбрать между октавией и королой - вторую, не нравится турбо и дсг, есть 1,6мпи АТ... а в остальном, я сидел в такой короле с 1,6 за 20К - если не брать во внимание размер салона, то на вид и на ощупь - это Б класс, причем из 90х(анекоторые кнопки с 70х), древний кондер, когда обдув переключаешь из недр панели хруст какой-то идет , задний диван - просто безформенная жижа и тд, просто уже всего не помню...после этого недоразумения в октавии средней комплектации за эти же деньги понимаешь что сидишь в добротном современном авто С класса! с лучшей эргономикой и практичностью(багажник) в классе...я не понимаю... и это при равных атмо-движках и не говоря о дизайне... а если вспомнить про 1,4турбо и как он едет, то я уже буду не понимать с матюками

+5-7ОТВЕТИТЬ  
Fender Tremolo  

Shep, все Вы верно говорите,но есть момент,содержание шкоды и ей подобных.оно неднешевое,плюс неоднозначная надежность.тойота попримитивнее но и проще и надежнее.тут уж каждый сам выбирает по своему кошельку.

-1ОТВЕТИТЬ  
rdiesel  

тапкодав, это все вранье, про дороговизну Шкоды. Это сумасшедшая накрутка официалов. Я брал те же немецкие запчасти в проверенных магазинах и машина проехала эти 800 т.км. Я готов ответить за слова. Во всем, кроме ДСГ Октавию содержать абсолютно не накладно.
Огромный плюс VAG, то что можно выбирать европейские, качественные не немецкие аналоги запчастей. И стоят они еще дешевле немцев.
У Вашего знакомого не заводится машина, хотя в чем проблема не пойму. И знаю случай про Авенсис из салона, где движок ушел на свалку через 50 т.км. Тойота!!!!!

+4-2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 26
Kostiantyn Kiev  

Меня конечно сейчас заминусуют, но если бы сейчас брал новое авто, тоже бы остановил выбор на Opel Mokka (Mokka X)... Не может ничего толкового предложить VAG и Toyota за эти деньги...

+3-1ОТВЕТИТЬ  
rdiesel  

Konstantin Kiev, ну почему, это неплохой вариант. Но, репутация также стоит денег. А у Опеля она весьма неоднозначная. И выльется это в цене на вторичном рынке.

+3-1ОТВЕТИТЬ  
Донг Жуанг  

"Але відсутність ТО-0 (на 1тис пробігу) вселяє надію на надійність." - у мене виникає враження, що ТО-0 вигадали наші салони, щоб косити бабло з клієнтів. Наприклад, чомусь Форд проводить перше ТО після пробігу 20 тис. км. Вони щось таке знають?

ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Донг Жуанг, нулевое ТО, как правило, - бесплатное (если ничего не менять) - контроль всех систем и протяжка соединений.

ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Автору отзыва желаю беспроблемной эксплуатации и удовольствия от владения автомобилем.
P.S. Непонятен в обсуждении спор о том, что лучше. Пресловутая Октавия (неплохой по совокупности качеств автомобиль) уже потихоньку начинает набивать оскомину.

+5-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Пройшов рік та 15 тисяч. За період експлуатації зауважень тільки два: 1. Треба заливати бензин. 2. Треба заливати воду омивача скла. На ТО поміняв моторну оливу та два повітряних фільтра. Це мені обійшлося у 2800.
З моменту перевзування на літні шини середній розхід палива - 7л (переважно та щоденно Київ + три-чотири тисячі по замістю).
А от і все... До мого першого відгуку добавити нічого. Нічого не скрипить, не бовкає. Адекватна поведінка авто та комфортна їзда.
І все-таки зауваження згадав - дуже тендітне ЛФП. Пташиний послід за тиждень на спеці Борисполя (якщо вчасно - то без сліду), сухі тверді гілочки при дорозі, камінці від інших авто залишили слід на кузові авто та рани на моєму серці. Але може я дуже прискіпливий.

+3-1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Toyota Corolla: Отмечаем окрепшую связь с седаном
Отмечаем окрепшую связь с седаном

Кажется, что Toyota Corolla легко обошлась бы и без плановых обновлений. Всё-таки самый продаваемый автомобиль в мире, первый по объёму производства, наиболее распространённая, если вы вдруг не знали. На этом фоне особенно приятно, что японцы проводят рестайлинг не для галочки, а с целью реального улучшения автомобиля. Не все изменения пошли на пользу, но в итоге в дореформенную машину садиться уже не хочется.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Corolla

Toyota Corolla 2015 Toyota Corolla 11.000$ 2015 132.000 км
Toyota Corolla 2012 Toyota Corolla 8.300$ 2012 232.000 км
Toyota Corolla 2012 Toyota Corolla 10.000$ 2012 76.000 км
Toyota Corolla 2011 Toyota Corolla 9.600$ 2011 191.000 км
смотреть все
объявления